2008年10月11日星期六

火炉山の行

今日,第二次一班人去行山咯,不過,今次就系同埋D男生一齊去火爐山爬!搭左成個鐘噶車先到達目的地啊~~@-@去到都有點累了~~因為有D事分開左2個隊!of course,我緊系跟大隊噶啦~~呵呵,一路上,喊著要坐下的是我,(基本上每5min就會叫一次啊~as ...)不停發著牢騷...其實我知道這是很不對的!別人不是個個都能遷就自己的...but,拒地都有等埋我...否則,我就...呵呵~~期間,發生左D唔知點解會領導我地黑舍會感到生氣的事...讓他們也百思不得其解吧?!~~maybe 會造成唔會了...
happy的是,今次都有影左幾多靚靚相吖~~呵呵,D景正啊!真的很舒服...很自由...free啊~~(*^__^*) 嘻嘻……期間都有打起羽毛球來...幾好玩吖~~
落山之後,并無立刻回去,而是去了廣工逛了一下,就跟男生悶“分道揚鑣”會去了,我們吃了麻辣燙!還不錯喔~~呵呵
回到宿舍,當然累啦!@@~~睇黎,今晚同聽日都要好好休息下啦!~~呵呵~

没有评论: