2008年12月16日星期二

happy birthday to tata

tata,話甘快你23歲咯......
喜歡你6年了~~呵呵...
系呢度,祝你生日快樂啊!希望你要健健康康哦!
時間,
真系過得好快啊!
系呢6年裡面,想你也想了很多次!
不奢求你知道,但愿能繼續這么默默地支持著你,支持著w-inds.
曾經,
想過很多次,自己應不應該繼續這樣傻傻地追隨著你...
畢竟現實就是現實!
但系,
宜家諗通了......
不在迷茫了!
我諗,
自己只會越來越喜歡你,喜歡w-inds.吧!
而且,
系永遠!forever memories!
so,
你地要乾巴爹啊!
我一定會撐著你們的~~~呵呵~~
PS:聽日都系龍一噶生日啊,生日快樂啊!
龍一,雖然我對你無你tata甘多的專注。
但系,
一直以來我都很感激你系w-inds.搞笑,可愛...呵呵
正因為你噶存在領到w-inds.更加的精彩!
仲有,
緊系唔少得系隊長涼平啦,好好學習的好榜樣啊!
總之,
w-inds.缺一不可啊!!
so,
你地要好好乾巴爹啊!
而我,
雖然,為你地做的事情是那么的微小...
但系,我會一直甘支持著你們!
一直以來,
系你地比左好多鼓勵同動力我!
開心唔開心都會聽你地噶歌!so good!!!呵呵....
與風同行,
真的很開心!

没有评论: