2008年8月18日星期一

又一次学人整sushi 啦...

今日Yellow来我屋企,一齐学人整寿司啊~~吾整都唔知吖,原来想整款简单又靓噶sushi都唔简单伽!谂翻起第一次整噶时候,简直就好似乱来甘伽~~(真系失礼死人咯!)

Yellow好比心机同认真教我整,同埋睇得出原来距系甘中意整野食噶!what's more味道也相当不错哦~~呵呵...我地一边整一边食,好开心噶~~连果位uncle都赞好味吖!!对我来讲,真系好开心啊~~有人赞我呢个饭都唔识煮噶人来讲,真系莫大的鼓励啊~~呵呵

最后,紧系食得饱饱的~~到依家都好饱哦!(连饭都吾使食啦~~哈哈)maybe自己整噶野系特别好味的!(*^__^*) 嘻嘻……




























3 条评论:

C仔 说...

ok la, depends on what kind of sport. lol u r not that old yet. nice sushi!

C仔 说...

lol, too bad that stupid dog just turn my room into a disaster yesterday

C仔 说...

lol, u should try it as well